خبرنگاران دستگیری 2 نفر به اتهام تهدید سلامت عمومی در قم

به گزارش وبلاگ وبکو، قم - خبرنگاران - سخنگوی پلیس قم گفت: برابر خبر واصله 2 تَن که با تحریک کردن شهروندان برای تجمع و برگزاری عزاداری بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی، قصد به خطر انداختن سلامت عمومی شهروندان را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

خبرنگاران دستگیری 2 نفر به اتهام تهدید سلامت عمومی در قم

به گزارش روز پنج شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سرهنگ مهرداد حاجی زاده گفت: این طور که آگاه شدیم، قبلا افراد مذکور به دستورالعمل های بهداشتی بی توجهی کرده و بارها توسط مراجع ذی صلاح به ایشان تذکرات لازم داده شده بود.

وی تاکید نمود: حفظ و صیانت از سلامتی مردم، مطالبه قمی ها از مسئولان و بزرگان شهر مقدس قم است.

این گزارش همچنین از بازدید شبانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از بیمارستان کامکار خبر داده است.

بر اساس این گزارش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم چهارشنبه شب با حضور در بیمارستان کامکار - عرب نیا شهر قم از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

در این بازدید محمدرضا قدیر ضمن قدردانی از کوشش های پزشکان و پرستاران، حرکت های کادر درمانی را ایثارگرانه و مجاهدانه توصیف کرد.

ویروس کرونا، موسوم به کووید 19 24 آذر 98 در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 9 دی 98 به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین گفت.

شهروندان قمی برای طرح هر گونه پرسش در خصوص ویروس کرونا می توانند با شماره تلفن های 4030، 3136 و 190 تماس بگیرند و برای کسب آخرین اخبار دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه نمایند.

همه ایرانیان می توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دستگیری 2 نفر به اتهام تهدید سلامت عمومی در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری 2 نفر به اتهام تهدید سلامت عمومی در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید