خبرنگاران فراوری فلفل دلمه صادراتی در لالی

به گزارش وبلاگ وبکو، اهواز - خبرنگاران - سرپرست جهاد کشاورزی لالی گفت: فراوری فلفل دلمه صادراتی برای نخستین بار در لالی با رنگ های مختلف در یک گلخانه با موفقیت انجام شد.

خبرنگاران فراوری فلفل دلمه صادراتی در لالی

علی عباس مظاهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ وبکو بیان نمود: سعید تاج گر از گلخانه داران جوان شهرستان لالی با همت بلند خود توانست برای نخستین بار در لالی محصول فلفل دلمه با رنگ های مختلف را در گلخانه 800 متری با موفقیت فراوری کند.

وی اضافه کرد: بهره برداران و فراوریکنندگان شهرستان لالی می توانند گلخانه های خود را به سمت فراوری فلفل دلمه ای سوق دهند چون به لحاظ مالی بسیار به صرفه است.

سرپرست جهاد کشاورزی لالی ادامه داد: این محصول در یک دوره شش ماهه برداشت می گردد و از هر هزار متر مربع گلخانه 8 تا 10 تن فلفل دلمه برداشت گردد.

وی گفت: این جوان توانسته با استفاده از روش های کنترل بیولوژیک و مدیریت دما و رطوبت یک محصول صددرصد سالم و ارگانیک فراوری کند.

سرپرست جهاد کشاورزی لالی اضافه کرد : محصول گلخانه دار جوان شهرستان لالی به دلیل کیفیت بالای محصول در سطح بین المللی، به استان اصفهان منتقل و از آنجا به کشور روسیه صادر شد.

استان اصفهان و مرکزی از استان های پیش رو در فراوری فلفل دلمه ای گلخانه ای هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فراوری فلفل دلمه صادراتی در لالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراوری فلفل دلمه صادراتی در لالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید