حذف ناباورانه اروگوئه از کوپا آمه ریکا، پرو در جمع چهار تیم برتر

به گزارش وبلاگ وبکو، تیم ملی فوتبال اروگوئه در ضربات پنالتی مغلوب پرو شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا 2019 بازماند.

حذف ناباورانه اروگوئه از کوپا آمه ریکا، پرو در جمع چهار تیم برتر

به گزارش وبلاگ وبکو، آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا 2019 برزیل شنبه شب بین دو تیم اروگوئه و پرو برگزار گردید. اروگوئه پس از تساوی بدون گل در 90 دقیقه، در ضربات پنالتی مغلوب پرو شد و از این رقابت ها کنار رفت.

پرو بر خلاف انتظار بازی را خوب آغاز کرد و توپ و میانه میدان را در اختیار داشت اما نتوانست دروازه حریف را تهدید کند. نخستین موقعیت بازی برای اروگوئه بود که ضربه سر لوئیس سوارس به بیرون رفت. با این حال بهترین فرصت گلزنی را ادینسون کاوانی از دست داد. سوارس که در محوطه جریمه صاحب توپ شده بود به آن ضربه زد و دروازه بان توانست توپ را دفع کرد. توپ برگشتی مقابل کاوانی نهاده شد اما مهاجم پاری سن ژرمن دروازه خالی را به آسمان زد.

دقایقی بعد ضربه سر ناندس به بیرون رفت. آراسکائتا توانست در دقیقه 28 دروازه پرو را باز کند اما داور آن را آفساید اعلام نمود تا نتیجه همچنان بدون گل باقی بماند. بازی کاملاً در اختیار اروگوئه بود. هر دو تیم پرس را در دستور کار خود قرار داده بودند. در دقیقه 36 پائولو گررو در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه گایسه ضربه کاوانی را مهار کرد. اروگوئه کاملاً پرو را تحت فشار قرار داده بود اما نتوانست در 45 دقیقه نخست نتیجه را به نفع خود کند.

در آغاز نیمه دوم شاگردان اسکار تابارس یک موقعیت خوب را از دست دادند. دقایقی بعد باز هم پرو بازی را در اختیار گرفت. در ادامه ضربه کاریو (بازیکن پرو) به بیرون رفت. اروگوئه دوباره یک فرصت خوب را از دست داد و دیگو گودین در 6 قدمی ضربه اش را به آسمان زد. کاوانی در دقیقه 59 با دروازه بان تک به تک شد و ضربه اش را به گل تبدیل کرد اما داور آن را آفساید اعلام نمود تا دومین گل اروگوئه نیز مردود اعلام گردد. سومین گل آفساید اروگوئه را سوارس در دقیقه 59 به ثمر رساند. مهاجم بارسلونا تصور می کرد گل پیروزی تیمش را به ثمر رسانده است اما داور آن را قبول نکرد. مالکیت توپ در این دقایق برای شاگردان تابارس بود اما این تیم نتوانست موقعیت خطرناکی ایجاد کند. داور هفت دقیقه وقت اضافه اعلام نمود. در این دقایق گلی به ثمر نرسید تا برنده در ضربات پنالتی معین گردد.

نخستین ضربه را سوارس از دست داد و گایسه توانست توپ را مهار کند. پائولو گررو با گلزنی نتیجه را یک بر صفر به نفع پرو کرد. ضربه دوم اروگوئه توسط کاوانی به گل تبدیل شد. رائول روئیدیاس، کریستین استوانی، یوسیمار یوتون، رودریگو بنتانکور، لوئیس ادوینکولا و لوکاس توریرا ضربه هایشان را به گل تبدیل کردند. ادیسون فلورس آخرین ضربه را وارد دروازه اروگوئه کرد تا شاگردان تابارس در عین ناباوری از رسیدن به نیمه نهایی باز بمانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حذف ناباورانه اروگوئه از کوپا آمه ریکا، پرو در جمع چهار تیم برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف ناباورانه اروگوئه از کوپا آمه ریکا، پرو در جمع چهار تیم برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید