جمع آوری 41 تن بوقلمون در آمریکا با شیوع بیماری مرگبار

به گزارش وبلاگ وبکو، اداره ایمنی و بازرسی مواد غذایی آمریکا / USDA دستور داده است تا گوشت بوقلمون مظنون به داشتن باکتری سالمونلا / Salmonella از بازار جمع آوری گردد.

جمع آوری 41 تن بوقلمون در آمریکا با شیوع بیماری مرگبار

به گزارش وبلاگ وبکو، به همین دلیل فروشگاه معروف Jennie-O بیش از 41 تن از بوقلمون آماده شده برای روز شکرگزاری خود را از فروشگاه ها جمع آوری و معدوم ساخت تا جلوی بیماری مهلک سالمونلا (سالمونلا باکتری باسیل گرم منفی است که در جوجه ها و تخم مرغ ها معمولاً وجود دارد. سالمونلا عامل یکی از شایع ترین مسمومیت های غذایی است.) گرفته گردد، چراکه اداره مذکور پس از آزمایش گوشت های فروشگاه، با نتیجه مثبت روبرو شد.

نمونه آزمایش شده مربوط به بوقلمون تاریخ 11 سپتامبر بوده است و تاکنون بیش از 74 مورد ابتلا به این بیماری که یکی منجر به مرگ شده، مورد تائید مقامات بهداشتی قرارگرفته است.

شیوع بیماری سالمونلا در آمریکا از جولای آغاز شد و تعداد 164 مورد بیماری در 35 ایالت به ثبت رسید که یک نفر اهل کالیفرنیا جان خود را از دست داد و یک بیمار 63 ساله نیز در بیمارستان بستری شد.

نوامبر 2017 بود که اولین گزارش بیماری مقامات را به خود واداشت اما آن ها نتوانستند دلیل شیوع بیماری را بفهمند تا اینکه متوجه شیوع آن شدند.

5656

منبع: خبرآنلاین

به "جمع آوری 41 تن بوقلمون در آمریکا با شیوع بیماری مرگبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری 41 تن بوقلمون در آمریکا با شیوع بیماری مرگبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید