جزئیات پروتکل بهداشتی مجلس برای برگزاری نشست علنی

به گزارش وبلاگ وبکو، عضو هیأت رئیسه مجلس از حضور وزرای کشور و بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه روز سه شنبه مجلس برای ارائه گزارش به نمایندگان خبر داد.

جزئیات پروتکل بهداشتی مجلس برای برگزاری نشست علنی

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ وبکو، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در این جلسه که بعد از نشست هیأت رئیسه با روسای کمیسیون های تخصصی برگزار گشت نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس در روز های سه شنبه و چهارشنبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه امروز بنا بر این شد که استفاده از دستکش و ماسک برای همه نمایندگان به منظور حضور در جلسات علنی مجلس در روز های سه شنبه و چهارشنبه الزامی است و همه باید پیش از ورود به ساختمان مجلس ماسک و دستکش داشته باشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: هم چنین پیش از ورود نمایندگان به صحن تب آن ها چک می شود و چنانچه نماینده ای تا به امروز تست کرونا نداده باشد، به هنگام ورود به مجلس در روز سه شنبه از وی تست کرونا گرفته خواهد شد.

رنجبرزاده گفت: هم چنین در جلسات روز های سه شنبه و چهارشنبه جایگاه های مجلس با فاصله بیش از یک متر تعبیه خواهد شد و برای این منظور از فضا های خالی جلو و انتهایی مجلس استفاده می شود و البته تعدادی از نمایندگان هم در جایگاه تماشاچیان حضور خواهند یافت.

وی افزود: در روز سه شنبه عبدالرضا رحمانی و سعید نمکی وزرای کشور و بهداشت و هم چنین محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و نیز نماینده قرارگاه نیرو های مسلح در ارتباط با بیماری کرونا در جلسه علنی مجلس حضور پیدا خواهند کرد و گزارشات کاری خود را به نمایندگان ارائه خواهند کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: در این جلسه وزیر بهداشت از آخرین اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا خواهد گفت و وزیر کشور نیز گزارش خود را در باره عملکرد استانداران چه در ماجرای خدمات رسانی به سیل زدگان در استان های سیل زده و چه در باره عملکرد استان های مختلف در باره مقابله با ویروس کرونا به نمایندگان ارائه خواهد کرد.

رنجبرزاده گفت: هم چنین رئیس سازمان بودجه نیز به نمایندگان خواهد گفت که چه تدابیری در صورت تداوم قرنطینه برای مشاغل مختلف و هم چنین شهروندان و بسته های حمایتی خواهد داشت و نماینده قرارگاه نیرو های مسلح نیز گزارش عملکرد این قرارگاه در مقابله با ویروس کرونا را ارائه خواهد کرد.

وی گفت: همچنین در جلسه امروز مقرر شد تا در صورت موافقت نمایندگان، به مدت دو هفته وکلای ملت به خانه هایشان نروند و در مجلس حضور داشته باشند تا جلسات کاری به صورت مستمر برگزار شود.

وی در پایان گفت: علاوه بر این در نشست علنی روز چهارشنبه جلسه رأی اعتماد به کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات پروتکل بهداشتی مجلس برای برگزاری نشست علنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پروتکل بهداشتی مجلس برای برگزاری نشست علنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید