تیک تو برای ورود به نسل بعد آماده است

به گزارش وبلاگ وبکو، به نظر می رسد که شرکت تیک تو (TakeTwo) برای ورود به نسل بعد آماده است. استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) - رئیس تیک تو - که در کنفرانس اخیر Goldman Sachs و در جمع سرمایه گذاران صحبت می کرد، گفت که انتظار ندارد کنسولهای نسل بعد سونی و مایکروسافت، به افزایشی در هزینه فراوری بیانجامد.

تیک تو برای ورود به نسل بعد آماده است

ما واقعا انتظار نداریم که هزینه های اساسی با نسل جدید تغییری نماید. هر بار که ما تکنولوژی جدیدی در اختیار داشته باشیم که اجازه دهد کارهای بیشتری انجام دهیم، توسعه دهندگان هم کوشش می نمایند که کارهای بیشتری بنمایند - که می تواند هزینه بیشتری طلب کند. ولی انتظارات جاری ما خبر از جهشی در هزینه ها نمی دهد. در تجارت سرگرمیهای تعاملی، دوران حرکت سینوسی اوج و حضیض همسو با سیکلهای سخت افزاری، مدتهاست که به سرانجام رسیده است. انتقال از نسل قبلی به نسل حاضر هزینه ای برای ما - یا برای صنعت - در پی نداشت. این واقعا برای اولین بار بود که صنعت یک دوره انتقالی را پشت سر می گذاشت بدون اینکه کسی ورشکست گردد.

جهان تغییر نموده است. اگر یک بازی کنسولی را در نظر بگیرید، نسخه کامپیوتر شخصی آن می تواند 40 درصد، یا حتی 50 درصد درآمد آنرا تشکیل دهد. ده سال پیش، این عدد 1 یا 2 درصد بود. جهان به وضوح در حال تغییر است. یک سیستم سابقا بسته به راستی در راستا بدل شدن به سیستمی باز است.

در نهایت، زلنیک از منافع تکنولوژی جدید جهت بازکردن دست توسعه دهندگان تیک تو برای خلاقتر بودن، و جابجایی مرزها صحبت کرد: من گمان می کنم که این [تکنولوژی] فرصتهای واقعی ایجاد نماید، و ما انتظار هیچگونه نتیجه منفی بر تجارت مان نداریم.

منبع: GamesIndustries.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "تیک تو برای ورود به نسل بعد آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیک تو برای ورود به نسل بعد آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید