تمرین کنید برای فرهاد فیلم بفرستید

به گزارش وبلاگ وبکو، تمرینات از راه دور کادر فنی استقلال به بازیکنان به زودی آغاز خواهد شد. بازیکنان باید تمرین کنند و فیلم آن را برای کادر فنی بفرستند...

تمرین کنید برای فرهاد فیلم بفرستید

بازیکنان برخی تیم های اروپایی با هماهنگی مربیان خود در حال انجام تمرینات خانگی هستند و مربیان آنها از طریق فضای مجازی این تمرینات را زیر نظر دارند.

با توجه به اینکه هیچ بعید نیست لیگ برتر نیز از اواسط اردیبهشت شروع شود بازیکنان نیز باید آرام، آرام تمرینات خانگی خود را شروع کنند تا اگر قرار بر برگزاری لیگ بود خیلی زود در فاز آماده سازی قرار بگیرند.

فرهاد مجیدی با درک این موضوع قصد دارد تمرینات تازه ای را برای بازیکنان خود در نظر بگیرد و به زودی به هر یک از بازیکنان متدی برای تمرین خواهد داد و احتمالاً از طریق صالح مصطفوی آنها را از راه دور کنترل خواهد کرد.

این تمرینات به احتمال بسیار از فردا در دستور کار بازیکنان قرار خواهد گرفت و آنها موظفند علاوه بر آنلاین بودن در زمان تمرین فیلمی از تمرینات خود را نیز برای سرمربی ارسال کنند تا مجیدی نیز در جریان نحوه تمرینات و میزان آمادگی بازیکنان قرار بگیرد.

اجرای صحیح این شیوه گرچه دشواری های خاص به خود را در زمان قرنطینه خواهد داشت اما بی شک در پیشبرد اهداف تمرینی استقلال مفید خواهد بود و این تیم را جلو خواهد انداخت.

شروع دوباره لیگ بسیار محتمل است و سازمان لیگ نیز در نظر دارد به هر شکل ممکن لیگ برتر را برگزار کرده و مانع از زیان برخی باشگاه ها شود.

ورود زودهنگام استقلال به چرخه تمرینی بی شک این تیم را چند گامی از سایر رقبا جلو خواهد انداخت تا شاید بعد از شروع دوباره لیگ جهش تازه ای به سمت بالای جدول داشته باشد.

استقلال البته دلخوشی دیگری هم دارد که آن جام حذفی است.

چنانچه این رقابت ها برگزار شود و سناریوی لغو این بازی ها به جهت انتها دادن به لیگ عملی نشود، استقلال با آمادگی خود می تواند دلخوش به کسب یک جام در این رقابت ها باشد.

آنچه مسلم است بازیکنان استقلال در فصل جاری به خوبی توانستند جور نابسامانی های مدیریتی را بکشند.

منبع: ایران ورزشی

به "تمرین کنید برای فرهاد فیلم بفرستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین کنید برای فرهاد فیلم بفرستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید