تایمز: عملیات نظامی در ونزوئلا نیازمند 25000 نیروی آمریکایی است

به گزارش وبلاگ وبکو، روزنامه تایمز انگلیس با پرداختن به تهدیدات اخیر آمریکا مبنی بر حمله به ونزوئلا نوشت که انجام عملیات نظامی در این کشور مستلزم حضور 25000 سرباز آمریکایی در این کشور است.

تایمز: عملیات نظامی در ونزوئلا نیازمند 25000 نیروی آمریکایی است

به گزارش وبلاگ وبکو، به نقل از سایت النشره، روزنامه انگلیسی تایمز در گزارشی تحت عنوان استفاده از قدرت در ونزوئلا نیازمند 25 هزار سرباز آمریکایی است درباره تهدیدات اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر حمله نظامی به ونزوئلا نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا می گوید که تمامی گزینه ها روی میز است. جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا نیز عکسی را گرفته که او در این تصویر دست نوشته ای را در دست دارد که بر روی آن نوشته شده اعزام 5000 نیرو به کلمبیا که همسایه ونزوئلا و هم پیمان آمریکاست.

این رسانه انگلیسی در ادامه گزارش خود با مطرح کردن سوالی درباره اینکه آیا پنتاگون میخواهد از نیروی نظامی برای برکناری نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا استفاده کند یا خیر، به نقل از یک مقام سابق در وزارت دفاع آمریکا آورده است که انجام عملیات نظامی در ونزوئلا نیازمند 25 تا 30 هزار سرباز آمریکایی است و دامنه و موفقیت این عملیات به میزان وفاداری نیروهای نظامی این کشور به مادورو بستگی دارد.

در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به موضع کشورهای همسایه ونزوئلا نسبت به عملیات نظامی احتمالی آمریکا در این کشور، آمده است: کلمبیا اعلام نموده که در چنین عملیاتی و حتی حمایت از آن مشارکت نمی کند اما برزیل که در حال حاضر به دنبال جلب رضایت آمریکاست، موضع دیگری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تایمز: عملیات نظامی در ونزوئلا نیازمند 25000 نیروی آمریکایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایمز: عملیات نظامی در ونزوئلا نیازمند 25000 نیروی آمریکایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید