بروکی: یوونتوس هم نقطه ضعف دارد و می توان شکستش داد

به گزارش وبلاگ وبکو، سرمربی میلان به شاگرانش برای شکست بانوی پیر در بازی پایانی جام حذفی ایتالیا دلگرمی داد.

بروکی: یوونتوس هم نقطه ضعف دارد و می توان شکستش داد

به گزارش وبلاگ وبکو، کریستین بروکی که شاگردانش امشب (شنبه) در فینال کوپای ایتالیا به مصاف یوونتوس می فرایند، درباره این بازی به وبلاگ وبکو گفت: یوونتوس دارای برگ برنده بزرگی همچون ذهنیت پیروزی طلب است. با این حال تمام تیم ها نقاط ضعفی دارند و یووه هم از این قاعده مستثنی نیست. تیم های قدرتمند تیم هایی هستند که نقاط ضعف شان کمتر و درنده خویی شان بیشتر است. یوونتوس هم چنین تیمی است و بازیکنانش ذهنیت پیروزی طلب دارند که به آنها اجازه داد آغاز سختی را که در ابتدای فصل داشتند، پشت سر بگذارند. با این حال این دلیل نمی گردد که ما برابر یوونتوس نجنگیم و نتوانیم این تیم را شکست دهیم.

بروکی ادامه داد: در برخی از بازی ها، نتایج اهمیت بیشتری پیدا می نمایند و در فینال جام حذفی هم تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که کار را برای یوونتوس سخت کنیم. من از نظر احساسی همواره در سطح بالایی بوده ام و هنوز هم طوری احساسی می شوم که انگار بازیکن هستم. البته می دانم که در لحظات حساس بازی برابر مربی بزرگی مانند مکس آلگری باید آرامش خودم را حفظ کنم.

بروکی فقط تا خاتمه فصل با میلان قرارداد دارد. آیا او انتظار دارد که در صورت عدم قهرمانی تیمش از کار برکنار گردد؟ او در این باره گفت: فعلاً چیزی که برایم اهمیت دارد، فینال است. شاد می شوم اگر به کارم با میلان ادامه دهم، اما بروکی در حال حاضر مهم نیست و چیزی که اهمیت دارد، خوب بازی کردن تیم در فینال است. اگر فصل آینده سرمربی میلان نبودم هم مهم نیست. همین مدت کوتاه هم برایم تجربه فوق العاده ای بود.

منبع: تسنیم

به "بروکی: یوونتوس هم نقطه ضعف دارد و می توان شکستش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروکی: یوونتوس هم نقطه ضعف دارد و می توان شکستش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید