بایدن، ترامپ را دلقک خواند

به گزارش وبلاگ وبکو، تهران - خبرنگاران - جو بایدن بخت نخست دموکرات ها در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2020 در پاسخ به توهین های رئیس جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ را دلقک خواند.

بایدن، ترامپ را دلقک خواند

به گزارش پولیتیکو، بایدن روز گذشته (شنبه) در شهر کلمبیا ایالت کارولینای جنوبی و در جمع خصوصی تعدادی از حامیان اقتصادی خود حاضر شد و در پاسخ به سئوال یکی از حضار با خنده گفت: من می توانم القاب زیادی به این یارو (ترامپ) بدهم. یکیش دلقک!

ترامپ از ماه آوریل و پس از آنکه بایدن حضور خود در رقابت های 2020 را گفت، به او لقب جو خواب آلود داد.

بایدن گفت که گرچه توهین های مستقیم ترامپ را پاسخ خواهد داد اما معتقد است که این بخشی از راهبرد رئیس جمهور برای به انحراف کشاندن موضوعات است.

بایدن در موضوع سیاست خارجی گفت: درست یا غلط، فکر می کنم که در خصوص سیاست خارجی آمریکا به اندازه هنری کیسینجر آگاهی دارم چون تمام دوران بزرگسالی ام را به آن پرداخته ام.

معاون باراک اوباما رییس جمهوری سابق آمریکا همچنین در مراسم به اشتباه به جای ترزا می، مارگارت تاچر را نخست وزیر انگلیس خواند که با خنده حضار اشتباه خود را تصحیح کرد.

معاون اوباما با این حال مدعی شد که تاچر را نیز می شناخته است.

داوطلب 76 ساله نامزدی دمکرات ها به این نکته اشاره نمود که با ترامپ در تماس است و هشدار داد که رقابت ها ممکن است به سرعت به پرده دری کشیده و خانواده او نیز هدف حملات قرار گیرند.

بایدن گفت: این یارو (ترامپ) به من و خانواده ام حمله خواهد نمود.

به گزارش وبلاگ وبکو، نتایج نظرسنجی هاروارد CAPS/هریس که روز گذشته انتشار یافت، نشان داد که جو بایدن فاصله خود را با سایر نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری به 30 درصد افزایش داده و با مقبولیت 44 درصدی پیشتاز این عرصه است.

براساس این نظرسنجی، 14درصد از رای دهندگان نیز گفته اند که به سناتور برنی سندرز رای می دهند و 9 درصد نیز اعلام نموده اند که به سناتور کامالا هریس رای خواهند داد.

اروپام ** 3092 ** 1071

منبع: ایرنا

به "بایدن، ترامپ را دلقک خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن، ترامپ را دلقک خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید