انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در جامعه نهادینه کرد

به گزارش وبلاگ وبکو، اقبال عباسی ظهر یکشنبه در نشست با امام جمعه شهرکرد به مناسبت هفته دولت با اشاره به اینکه کشور به برکت انقلاب اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است، بیان نمود: انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در جامعه نهادینه کرد و موجب ارتقای کشور در بخش های مختلف اقتصادی، علمی، پژوهشی و... شد.

انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در جامعه نهادینه کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان نمود: طی 40 سال گذشته کارهای بزرگی برای توسعه کشور انجام گردیده است و ایران در حال حاضر یکی از کشور های برتر و توسعه یافته منطقه است.

تکمیل دو هزار طرح در چهارمحال و بختیاری

وی گفت: بیش از دو هزار طرح طی پنج سال گذشته در این استان تکمیل گردیده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: این طرح ها با اعتبار 35 هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت ارزشمندی برای معرفی دستاورد های دولت است، اعلام کرد: در هفته دولت سال جاری بیش از 240 طرح در این استان در هفته دولت افتتاح می گردد.

افتتاح 240 طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: این طرح ها با اعتباری بیش از 208 میلیارد تومان تکمیل گردیده است.

وی اعلام کرد: این طرح های در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتف گردشگری، آموزش، زیر ساختی، درمانی و ... است که زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان می گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در تمام بخش ها توسعه یافته است، تاکید نمود: این استان در حال حاضر در بخش های مختلف کشاورزی از جمله پرورش ماهی و فراوری محصولات باغی به رتبه های برتر کشوری دست یافته است.

وی تاکید نمود: توانمندی های بسیار زیادی در سطح استان وجود دارد که بهره گیری از انها نیازمند ورود بخش خصوصی و سرمایه گذار است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در جامعه نهادینه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در جامعه نهادینه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید