اصفهان، ایرانپوریان: پرسپولیسی ها گفتند جام حذفی را به ما نمی دهند اما محروم نشدند، داور خیلی از سوت ها را برعکس زد

به گزارش وبلاگ وبکو، مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: برای کمیته اخلاق متاسفم، بازیکن ما یک مصاحبه کوچک کرد یک جلسه محروم شد اما بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ گفتند که جام حذفی را به ما نمی دهند، ولی محروم نشدند.

اصفهان، ایرانپوریان: پرسپولیسی ها گفتند جام حذفی را به ما نمی دهند اما محروم نشدند، داور خیلی از سوت ها را برعکس زد

به گزارش وبلاگ وبکو از اصفهان، محمد ایرانپوریان پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: خودم هم نفهمیدم در صحنه اخراجم چه اتفاقی افتاد. واقعا برای کمیته اخلاق متاسفم. بازیکن ما یک مصاحبه کوچک کرد یک جلسه محروم شد اما بازیکنان آنها از اول هفته بعد از اینکه قهرمان شدند، همه شان صحبت کردند که جام حذفی را به ما نمی دهند. برای فدراسیون فوتبال این حرف خیلی زشت است. چطور با تیم حریف برخورد نمی گردد ولی بازیکنان تیم های دیگر را محروم می نمایند. در صورتی که من کوچکترین اعتراضی نکردم و فقط به داور گفتم کرنر نشد. داور نمی دانست من کارت زرد دارم. کارت داد و رفت و سیدجلال حسینی گفت که کارت زرد داشته است.

وی درباره حواشی سرانجامی بیرون از استادیوم گفت: در خصوص این مسائل صحبت نکنیم بهتر است. واقعا ناراحت نماینده است، به خاطر این همه هواداری که به استادیوم آمدند و سنگ تمام گذاشتند و من دست تک تک شان را می بوسم. در آن صحنه حرف من به داور واقعا قرمز نداشت، من به داور گفتم کرنر نشد، البته شاید صدایم یک مقدار بلند بود واقعا اگر این صحنه برای بازیکنان پرسپولیس رخ می داد، داور به آنها کارت زرد می داد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال داور در سطح این بازی بود؟ توضیح داد: من دوست ندارم در این مورد که داور در سطح این بازی بود یا نه صحبت کنم. داور خیلی از سوت ها را در نیمه دوم برعکس زد. خدارا شاهد می گیرم که فقط گفتم کرنر نبود، شما ببینید جو مسابقه را خراب کرد در صورتی که بازی به آرامی دنبال می شد.

ایرانپوریان درباره این موضوع که در سرانجام بازی شیشه اتوبوس پرسپولیس هم شکسته شد، گفت: ما دوست نداریم این اتفاقات پیش بیاید. ما هم اعتراض داریم و یک جایی دلمان به درد می آید، اعتراضات یک جایی به بیرون می زند و نمی توانیم همواره صبوری کنیم. باید مواظف باشیم و چیزی نگوییم و فردا کمیته انضباطی ما را محروم می نماید البته زورش به تیم حریف نمی رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اصفهان، ایرانپوریان: پرسپولیسی ها گفتند جام حذفی را به ما نمی دهند اما محروم نشدند، داور خیلی از سوت ها را برعکس زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، ایرانپوریان: پرسپولیسی ها گفتند جام حذفی را به ما نمی دهند اما محروم نشدند، داور خیلی از سوت ها را برعکس زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید