استرالیا: ایران گفته است که در حال خروج از برجام نیست

به گزارش وبلاگ وبکو به نقل از آسوشیتدپرس، ماریس پِین (Marise Payne) وزیر خارجه استرالیا امروز پنجشنبه در واکنش به موضع گیری برجامیِ دیروز تهران که به دلیل ادامه اقدامات خصمانه آمریکا به انجام رسید، بدون اشاره به تداوم اقدامات خصمانه واشنگتن علیه تهران اظهار داشت که از تصمیم برجامی روز گذشته ایران نگران است.

استرالیا: ایران گفته است که در حال خروج از برجام نیست

وزیر خارجه استرالیا در این باره گفت که کشورش تا زمانی که ایران به برجام متعهد باشد، از این توافق حمایت می کند.

وی در ادامه گفت: همگان درباره نگرانی های ما در قبال اقدامات بی ثبات نماینده ایران اطلاع دارند. البته من متوجه شدم که ایران گفته است که در حال خروج از برجام نیست. استرالیا به درخواست از ایران برای خویشتنداری و پایبندی به تعهداتش ادامه می دهد.

ماریس پِین در ادامه اضافه کرد: استرالیا قویا از این اهداف حمایت و طرف ها را به برنامه ریزی برای مضاعف کردن کوشش هایشان برای احترام گذاشتن به مفاد (برجام) تشویق می کند.

این در حالی است که دیروز و در سالگرد نقض یکجانبه برجام توسط آمریکا بر خلاف قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران گفت که بعضی اقدامات خود در ارتباط با برجام را متوقف نموده و فرصتی 60 روزه به کشورهای باقی مانده در توافق می دهد تا به تعهدات بانکی و اقتصادی خود عمل نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استرالیا: ایران گفته است که در حال خروج از برجام نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرالیا: ایران گفته است که در حال خروج از برجام نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید