ادعای کشف عملیات تروریستی علیه اعضای شورای حاکمیتی سودان

به گزارش وبلاگ وبکو، مقامات سودان مدعی کشف یک عملیات تروریستی علیه اعضای شورای حاکمیتی و رهبران سیاسی ائتلاف آزادی و تغییر این کشور شدند.

ادعای کشف عملیات تروریستی علیه اعضای شورای حاکمیتی سودان

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ وبکو به نقل از روزنامه سودان تریبون، مقامات رسمی و سیاسی سودان گفتند: اطلاعات دریافتی نشان داد که یک گروه تروریستی قصد انجام عملیاتی در خارطوم دارد و قرار است یکی از اعضای این گروه در میان اعضای شورای حاکمیتی و رهبران سیاسی ائتلاف آزادی و تغییر عملیات انتحاری انجام دهد.

نیروهای امنیتی و پلیس استان خارطوم سه شنبه 22 بهمن با انجام عملیاتی در منطقه شرق رود نیل وارد خانه تیمی تروریست ها شدند و با دستگیری یکی از اعضای این گروه مقدار زیادی مواد منفجره کشف کردند.

بر اساس بیانیه پلیس استان خارطوم، اعضای گروه مزبور به اخوان المسلمین گرایش داشته و 6 ماه قبل با گذرنامه های جعلی وارد سودان شده اند.

عضو مرکزی شورای هماهنگی ائتلاف آزادی و تغییر به روزنامه سودان تریبون گفت: این گروه تروریستی قصد داشت اعضای کمیته فروپاشی نظام عمرالبشیر را ترور کند و دادستان منطقه ای که یکی از تروریست ها در آنجا دستگیر شده علیه او به دادگاه شکایت نموده است تا بر اساس قانون مبارزه با گروه های تروریستی مجازات گردد.

به گفته وی، از مقر این گروه تروریستی، کمربندهای انفجاری، بمب ، تجهیزات الکترونیکی به همراه نقشه بعضی از شهرهای سودان کشف و ضبط شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ادعای کشف عملیات تروریستی علیه اعضای شورای حاکمیتی سودان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای کشف عملیات تروریستی علیه اعضای شورای حاکمیتی سودان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید